torsdag 24 februari 2011

Att planera en webbsida

Nu ska jag avslöja mina planer: jag tänker satsa seriöst på en webbsida för Skrivarstugan Vindöga.

Den ska vara som ett träd med grenar som växer åt olika håll. Jag har många olika skrivprojekt i huvudet och i pärmar, och kommer inte att hålla på med ett projekt tills det är klart och sen börja på nästa. Nej, jag ska låta grenarna växa fram som de vill, en bit (ett avsnitt eller kapitel) i sänder, utan någon förutbestämd ordning.

Du kommer att kunna följa växtprocessen i de olika grenarna och om du har kommentarer, ändringsförslag, synpunkter, kommer de att vara välkomna!

Medan hantverkarna gör mitt reella hem klart för återinflyttning om två-tre veckor sitter jag nu och skissar på det nya virtuella hemmet för "Skrivarstugan Vindöga".

Undrar hur lång tid det tar att sätta sig in i hantverket med att skapa en webbsida. Om du har tips, hör av dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar