söndag 23 oktober 2011

Lyckad marknadsföring?

När Lisbeth är "over there", sorterar och kollar jag hennes post, plöjer igenom tidningar efter artiklar och sparar det jag tror intresserar henne.

Ett utskick som Lisbeth fick, innehöll en personlig inbjudan till en trevlig biokväll som skulle inledas med kort en presentation av företagets verksamhet. Funderade en stund att det hade varit kul att gå på och var redo att anmäla mig. Kom fram till att jag inte hade tid.

Några dagar senare, efter att ha sett trailern, mindes jag inbjudan och tyckte jag det var ganska komiskt med en kapitalförvaltare (som ska ta väl hand om ens kapital och blicka långt fram i framtiden) som bjuder på en katastroffilm (där nästan hela jordens befolkning dukar under av en extrem epidemi)!


Gästbloggat av Claes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar